Fotóiskola
Fotóinfó
Ajánlott M42-es objektívek: Link
Megerõsítelek a sorrendben.
Ha már az egész sorozatot nézzük (és az egész képmezõt), akkor fentrõl lefelé ("rosszabbtól" jó felé) haladva:
5: 70-200 f/2,8 IS
4: 70-200 f/2,8
3: 70-200 f/4
2: 70-200 f/4 IS
1: 70-200 f/2,8 IS II
Nagy sorrend kialakítása amúgy értelmetlen, mert mindegyik másban jobb.
Ha már az egész sorozatot nézzük (és az egész képmezõt), akkor fentrõl lefelé ("rosszabbtól" jó felé) haladva:
5: 70-200 f/2,8 IS
4: 70-200 f/2,8
3: 70-200 f/4
2: 70-200 f/4 IS
1: 70-200 f/2,8 IS II
Nagy sorrend kialakítása amúgy értelmetlen, mert mindegyik másban jobb.

Nézd talán majd valaki megerõsít a sorrendemben, de nálam sokáig volt mindhárom, és nyugodtan írhatom, hogy ez a sorrend. Persze itt a felhasználási terület is számít. Aki beltéren is használja annak inkább f2.8, aki nem annak pedig a négyesek. Ami biztos, hogy minden 70-200 ott van a legjobbak között, itt csak árnyalatnyi különbségek vannak. Nálam most újra a 70-200 F4 van nem IS verzió, de mindig lenyûgöz a teljesítménye-és megvehetõ, nem 600ezer mint az IS 2.8 II verzió
Jön a szezon, majd küldök fel általa készített képeket

Jön a szezon, majd küldök fel általa készített képeket

Látnád az én 70-300-as mûanyag EF obimat...
Illetve annak a képét. Nem véletlenül írtam azokat a sorokat.
Az elsõ objektívtípus az f4 miatt nem tetszik. Akkor már érdemes az f2.8-at megvenni. Én még azt sem vettem észre, hogy lágy lenne a kép. De majd lesz egésznapos kipróbálás és ott meglátjuk.

Illetve annak a képét. Nem véletlenül írtam azokat a sorokat.
Az elsõ objektívtípus az f4 miatt nem tetszik. Akkor már érdemes az f2.8-at megvenni. Én még azt sem vettem észre, hogy lágy lenne a kép. De majd lesz egésznapos kipróbálás és ott meglátjuk.

Tegnap volt lehetõségem kipróbálni egy Canon 70-200-as f2.8 L IS-t. A képe tûéles, brutális, a mélységélesség csodás. Úgy mossa a hátteret, ahogyan akár a profi portréknál látjuk. Igen nagy pusztítereje van.
Masszív fém és üveg, csak kevés mûanyag van benne. Rátettem a gépemre, és elsõre ijesztõ volt mert a súlyától még a portrémarkolat is recsegett. Jobb ha fogja az ember az objektívet ugyebár, ahogy szokás. Mondjuk más tárgyával óvatosan bántam ezért méginkább odafigyeltem rá.
A fókuszmotor gyorsan jár, kényelmesen lehet kapcsolni a fókusztávot, illetve manuálisan is jó érzés fókuszálni.
A fehér színe meg lenyûgözõ. Gyorsan veszek is egy termoszt ami hasonlóan néz ki, mert van belõle, hogy legalább a külsejét had csodáljam amíg szert nem kerítek egy ilyenre.
A 70-300-asommal ellentétben ez sokkal jobban mossa a hátteret ugyebár és nekem nemtûnik lágynak f2.8-on sem. A kormatikus aberráció szinte nulla, a 70-300-nál meg van dögivel ahogy múltkor repcsifényképezés közben észrevettem.
Nagy élmény volt fogni az objektívet és fényképezni vele. Csak 10 percet mókultam, de az is húúú. Mondjuk lépcsõn ültünk és így egy kicsit félelmetes dolog volt... ha elgurul ott nekem.

Masszív fém és üveg, csak kevés mûanyag van benne. Rátettem a gépemre, és elsõre ijesztõ volt mert a súlyától még a portrémarkolat is recsegett. Jobb ha fogja az ember az objektívet ugyebár, ahogy szokás. Mondjuk más tárgyával óvatosan bántam ezért méginkább odafigyeltem rá.
A fókuszmotor gyorsan jár, kényelmesen lehet kapcsolni a fókusztávot, illetve manuálisan is jó érzés fókuszálni.
A fehér színe meg lenyûgözõ. Gyorsan veszek is egy termoszt ami hasonlóan néz ki, mert van belõle, hogy legalább a külsejét had csodáljam amíg szert nem kerítek egy ilyenre.
A 70-300-asommal ellentétben ez sokkal jobban mossa a hátteret ugyebár és nekem nemtûnik lágynak f2.8-on sem. A kormatikus aberráció szinte nulla, a 70-300-nál meg van dögivel ahogy múltkor repcsifényképezés közben észrevettem.
Nagy élmény volt fogni az objektívet és fényképezni vele. Csak 10 percet mókultam, de az is húúú. Mondjuk lépcsõn ültünk és így egy kicsit félelmetes dolog volt... ha elgurul ott nekem.
