Fotóiskola
Fotóinfó
Ajánlott M42-es objektívek: Link
Örülök, hogy tetszik 
Elõször a képet átkonvertáltam fekete-fehérbe, és a színeknek megfelelõ szürkeértékeket addig tologattam ide-oda, míg egy nekem tetszõ alapszürke-eloszlás ki nem jött. Ezután állítottam a világosságon és a kontraszton, hogy meglegyen a kicsit "kemény de mégis finom" jelleg. Ezután mély-magas szürõ jött, mellyel a sötét részekbõl kihoztam a meglévõ, de elrejtett rajzolatot és ezáltal persze a fal recéi is életre keltek. Ezután helyi maszkolással (pl. a fehér virágbödönön) kijelöltem a csúcsfényeket és kicsit lesötétítettem azokat. Az összhatás kedvéért még jött egy végsõ világosság-kontraszt-korrekció. Oszt jó kész lett
Tomi, az "öregre hangolt" teccik

Elõször a képet átkonvertáltam fekete-fehérbe, és a színeknek megfelelõ szürkeértékeket addig tologattam ide-oda, míg egy nekem tetszõ alapszürke-eloszlás ki nem jött. Ezután állítottam a világosságon és a kontraszton, hogy meglegyen a kicsit "kemény de mégis finom" jelleg. Ezután mély-magas szürõ jött, mellyel a sötét részekbõl kihoztam a meglévõ, de elrejtett rajzolatot és ezáltal persze a fal recéi is életre keltek. Ezután helyi maszkolással (pl. a fehér virágbödönön) kijelöltem a csúcsfényeket és kicsit lesötétítettem azokat. Az összhatás kedvéért még jött egy végsõ világosság-kontraszt-korrekció. Oszt jó kész lett

Tomi, az "öregre hangolt" teccik
