Satya egyéni vélemény: HA garanciális csereidõben vagy még, szerintem azonnal kérd cseréjét és ne hagyd hogy megmagyarázzák "jó az úgy". Hacsak nem ejtetted le vagy nem találnak más Neked felróható ürügyet, ne hagyd Magad. Ne is tedd magad ellenszenvessé mert akkor "kibabrálnak" Veled, de "veszekedéshatárig" próbálj meg mindent. Általában, ha mikroelektronikai cuccot viszel javítani, könnyen hajlamosak javasolni inkább vegyél újat VAGY olyan összeget számolnak fel hogy azon akár másikat is vehetsz. A "csúnya hang" nem sejtet sok jót, bár vélhetõen sokáig mûködni fog így is (a "sokáig" idõtartam attól függ mennyit használod és milyen idõközökben). Ha van még rá érvényes garanciád, kérd cseréjét. Ha nincs, akkor csak reménykedhetsz hogy kitart valameddig de "ami lötyög-kerreg" az kopik majd kiugrik helyérõl vagy eltörik. Szervizbe vinni kellemetlen, mert utánajárással magyarázkodással és költségekkel jár, végül alaposan át is verhetnek. Mivel az obi "nem kis pénz" HA még garanciaidõben vagy szerintem saját érdekedben vidd vissza ahol vetted és kérd cseréjét. Márkacégnek meg sem kottyan, a "kis" viszonteladókkal - tisztelet a kivételnek - lehetnek gondok.
Ui: ha javíttatásra szánod magad, tanácsos gyakori érdeklõdéssel nyomon követni a kütyü sorsát, mert (fotós fórumokon olvasható több eset a neten) "elkallódhat" és utána mindenki "széttárja a kezét". Elveszett cuccod helyett másikat "kiperelni" hosszadalmas és még kellemetlenebb.