Információk az előrejelzési versenyhez
Versenyinformációk
A VERSENYSZABÁLYZATÚj előrejelzés elküldése az előrejelzési versenybe
A legutóbbi forduló eredménye
A verseny összesített állása
A 3 kieső fordulót nem tartalmazó összesített lista
A synop-kódok értelmezéséhez egy kis segítség
Szélirány-meghatározáshoz segítség
Stelvio segítségével megjelenített összesített ranglista
Stelvio segítségével megjelenített örökranglista
Stelvio segítségével megjelenített dicsőséglista
A meteorológiai állomások elhelyezkedése
A meteorológiai állomások beosztása
(
Ehhez adalék, hogy pl. az M0 Dunakeszi-Káposztásmegyer közötti szakaszán egy hídon van egy állomás, ahol a szélmérõ - ha a nagy kínai (King Long) busszal megyünk - majdnem fejmagasságban van az utasoknak.
)
Ha már változtattam, némi kockázatot is belevittem a T-kel. A tó ugyan nincs befagyva, de hideg, ez most az az eset lehet, amikor a a szélirány változása nem okoz több fok T-ugrásokat. Így pedig a hidegfront mögött talán mégis alacsonyabb lehet a T. Egyedül a Tmin az, amit talán fönt lehetett volna tartani. Viszont az 1.0-sok szinte mind magasabb T-ket adnak, 1-2 kivétellel. Nagyon sokat fog számítani majd a felhõzet.
Ehhez adalék, hogy pl. az M0 Dunakeszi-Káposztásmegyer közötti szakaszán egy hídon van egy állomás, ahol a szélmérõ - ha a nagy kínai (King Long) busszal megyünk - majdnem fejmagasságban van az utasoknak.
)
Ha már változtattam, némi kockázatot is belevittem a T-kel. A tó ugyan nincs befagyva, de hideg, ez most az az eset lehet, amikor a a szélirány változása nem okoz több fok T-ugrásokat. Így pedig a hidegfront mögött talán mégis alacsonyabb lehet a T. Egyedül a Tmin az, amit talán fönt lehetett volna tartani. Viszont az 1.0-sok szinte mind magasabb T-ket adnak, 1-2 kivétellel. Nagyon sokat fog számítani majd a felhõzet.