Informatika
Neves cég, remélem nem problémázik.A gar.idõkre visszatérve, ez egy kereskedelmi fogás, azért, hogy milyen megbízható a termék.Hol leszünk már 3 éve? Lehet hogy már 1 év múlva nem tudnak azonos alkatrészt beletenni, csak fejlettebbet.Persze az árkülönbözetet a javító cégnek kell állni? Kérdéses.
Fõ egységekre persze áll a garancia, táp,alaplap-proci,meghajtó ami a dobozban van.A külsõ egységekre más a gari, gondolom a monitor,nyomtató,modem,stb.
Mindamellett ajánlom a táp-áram védelmet, mert minden egységet agyon tud vágni egy váratlan feszültség ugrás.
Nekem a Belkin- féle áram-szürõ van a konnektor után, angol cég,azok is garanciát vállalnak még a tönkrement kiszolgált egységekre is.(bár ez is gyanúsan reklámfogás, pld.ha kiégett a lcd-plazma tv, vagy számítógép, megtéríte-nék a kárt.Persze sok minden adatot, sõt konfigurációs valós fényképet is kérnek az eseményrõl..kicsit macerás oda-visza levelezésbe tellik, de ez van ma.)
Fõ egységekre persze áll a garancia, táp,alaplap-proci,meghajtó ami a dobozban van.A külsõ egységekre más a gari, gondolom a monitor,nyomtató,modem,stb.
Mindamellett ajánlom a táp-áram védelmet, mert minden egységet agyon tud vágni egy váratlan feszültség ugrás.
Nekem a Belkin- féle áram-szürõ van a konnektor után, angol cég,azok is garanciát vállalnak még a tönkrement kiszolgált egységekre is.(bár ez is gyanúsan reklámfogás, pld.ha kiégett a lcd-plazma tv, vagy számítógép, megtéríte-nék a kárt.Persze sok minden adatot, sõt konfigurációs valós fényképet is kérnek az eseményrõl..kicsit macerás oda-visza levelezésbe tellik, de ez van ma.)
