Hó- és zivatarlesen
Sat24 animált mûholdkép
Európai radarképek
Kedves fórumozók!
Egy újabb fejlesztés nyomán az alábbi változás állt be a szakmai fórumok használatával kapcsolatban: A "Hó- és zivatarlesen" valamint a "Hosszútávú esélylatolgatások" fórumok használata ezentúl az ú.n. szakmai joghoz van kötve.
Részleteket ld. a Metnet szabályzat I/7. pontjában.
Módosítva: 2009.07.18
Európai radarképek
Kedves fórumozók!
Egy újabb fejlesztés nyomán az alábbi változás állt be a szakmai fórumok használatával kapcsolatban: A "Hó- és zivatarlesen" valamint a "Hosszútávú esélylatolgatások" fórumok használata ezentúl az ú.n. szakmai joghoz van kötve.
Részleteket ld. a Metnet szabályzat I/7. pontjában.
Módosítva: 2009.07.18
Bali:
Kizárni nem lehet (ld. biai tornádót 1924 06.13-án, az óvatos becslések szerint is 300km/h körüli izmos F3 volt), csak a valószínüsége kicsi.
A hosszúpályi eset is izmos F2 -es volt (az F3 határán), ill. a mostani miskolci az F2-es (tegnap T3 akart lenni az az F3, bocsi) volt.
Azaz itt Miskolcon az alap F1-esben rövid kis átmérõjû F2-es szakasz, ld. a honlapom képei között (még aktuális képek) a 20mm-es (!) osb-lapon átfúródott deszkát, ill. a jónéhány mázsás elrepített vasépítményt.
Kizárni nem lehet (ld. biai tornádót 1924 06.13-án, az óvatos becslések szerint is 300km/h körüli izmos F3 volt), csak a valószínüsége kicsi.
A hosszúpályi eset is izmos F2 -es volt (az F3 határán), ill. a mostani miskolci az F2-es (tegnap T3 akart lenni az az F3, bocsi) volt.
Azaz itt Miskolcon az alap F1-esben rövid kis átmérõjû F2-es szakasz, ld. a honlapom képei között (még aktuális képek) a 20mm-es (!) osb-lapon átfúródott deszkát, ill. a jónéhány mázsás elrepített vasépítményt.