Fotóiskola
Fotóinfó
Ajánlott M42-es objektívek: Link
Nagyon jó kis beszámoló még jobb fotókkal tarkítva. Irigylésre méltó hely.
Az utazással kapcsolatban eszembe jut az én utazásom Egyiptomba.
Odafelé egy török légitársaság fapados gépével mentünk, ami kapásból 1,5 órás késéssel indult. Habár mi szeptemberben mentünk, de igen ramaty idõ volt itthon: szakadó esõ, 8 °C. Mikor leszálltunk és kiléptünk a gépbõl Hurghada-n, szabályosan arcbavágott a meleg. Éjszaka érkeztünk meg hosszú nadrágban és kabátban, kb. 28 °C-ba.
Másnap mondta az idegenvezetõnk, hogy tudjuk-e mekkora szerencsénk volt? Összenézett mindenki mindenkivel, majd jött a válasz: leszállt a gép, de visszaindulni nem tudott hajtómû-hiba miatt.
Ekkor megjegyeztem, hogy ezt inkább a visszaút végén, Budapesten kellett volna elmondani, ugyanis még vissza is kellene repülni.
A visszaúton már egy jobb géppel jöttünk; minden ülés felett monitor, amin a hol is járunk, milyen magasan témájú, rendkívül izgalmas film ment.
A fûtéssel mindkét gépen spóroltak, mert közeledve a hideg, európai légtömeg felé, a -68 °C-os levegõbõl kicsi jutott be.
Megkönnyítették az akklimatizálódást.
Az utazással kapcsolatban eszembe jut az én utazásom Egyiptomba.

Odafelé egy török légitársaság fapados gépével mentünk, ami kapásból 1,5 órás késéssel indult. Habár mi szeptemberben mentünk, de igen ramaty idõ volt itthon: szakadó esõ, 8 °C. Mikor leszálltunk és kiléptünk a gépbõl Hurghada-n, szabályosan arcbavágott a meleg. Éjszaka érkeztünk meg hosszú nadrágban és kabátban, kb. 28 °C-ba.

Másnap mondta az idegenvezetõnk, hogy tudjuk-e mekkora szerencsénk volt? Összenézett mindenki mindenkivel, majd jött a válasz: leszállt a gép, de visszaindulni nem tudott hajtómû-hiba miatt.

Ekkor megjegyeztem, hogy ezt inkább a visszaút végén, Budapesten kellett volna elmondani, ugyanis még vissza is kellene repülni.
A visszaúton már egy jobb géppel jöttünk; minden ülés felett monitor, amin a hol is járunk, milyen magasan témájú, rendkívül izgalmas film ment.

